nieuws

Werkenbijamerpoort.nl genomineerd voor ‘Digitaal-Werven award’

 

De website ‘Werkenbijamerpoort‘ is genomineerd voor de Digitaal werven award! WAT ontwerpers verzorgde het communicatieconcept en de vormgeving voor de campagne van de Amerpoort. 7 oktober wordt de winnaar bekend gemaakt.

 

Schermafbeelding 2015-09-25 om 16.02.37Schermafbeelding 2015-09-25 om 16.18.23

Share Connect Inspire – In De Ruimte

Het ‘Share Connect Inspire’ evenement In De Ruimte is een groot succes geweest!
We hebben een erg leuke middag met veel inspirerende mensen en ideeën gehad. Bedankt aan iedereen die dit medemogelijk heeft gemaakt!
Zoals beloofd is er vanaf 23*05*2013 een open groep op facebook genaamd ‘Share Connect Inspire’. Hier willen we een jaar lang inspirerende initiatieven professionele feedback geven en ondersteunen. Als je nog wilt aansluiten; je kan de pagina hier ‘liken’! Doe je ook mee?

382412_10151437898833525_1617500085_n

248089_10151437899663525_1246704319_n

252371_10151437899268525_882363051_n

482436_10151437899598525_197621864_n

941468_10151437899058525_1813515047_n

Winterstop

Van 24 december t/m 4 januari hebben de WAT ontwerpers vakantie

Fijne kerstdagen en een mooie jaarwisseling!
Rob, Talma, Leon en Rick
Oudegracht 230 – 3511 NT Utrecht – 030 2328673 – info: info@watontwerpers.nl

Serious Request kerstkaarten vouwen

Voor het goede doel kerstkaarten inpakken. Samen met heel veel anderen! We hebben voor FrieslandCampina die sponsor is van Serious Request kaarten, posters en flyers gemaakt als onze bijdrage aan het goede doel.
20121121-222258.jpg

We have a miracle to share!

Voor FrieslandCampina loopt er op dit moment een social media campagne ter promotie van een bijzondere film. Onder de titel “We have a miracle to share”. Doel: zorg dat zoveel mogelijk mensen de film bekijken. Kijk zelf ook op www.facebook.com/frieslandcampina

College voor de Rechten van de Mens

De Commissie Gelijke Behandeling is sinds oktober overgegaan in het College voor de Rechten van de Mens. WAT ontwerpers ontwikkelde in samenwerking met de Reputatiegroep de corporate identiteit voor het College.